ČASTÉ DOTAZY (FAQ)

FAQ = odpovídáme na nejčastější dotazy našich klientů:

 

  • Je Vaše cestovní agentura pojištěna proti úpadku? 

Ano, naše mateřská společnost Cestovní kancelář Consultour je pojištěna proti úpadku. 


  • Je v místě pobytu delegát? 

Liší se u každé CK - informace je vždy uvedena při uzavírání Smlouvy o zájezdu.


  • Pokud dojde během pobytu k problému na koho se mám obrátit? 

V případě potřeby se můžete obrátit na přiděleného delegáta, asistenční službu CK nebo naši cestovní agenturu – jsme na příjmu každý všední den PO-ČT 8:00-17:00 hod. a v PÁ 8:00-16:00 hod. 


  • Jak dlouho je platná rezervace? 

Obvykle 48 hodin, ale záleží na tom, kolik dní před odjezdem je pobyt rezervován, vždy upřesníme při rezervaci. 


  • Jak dlouho před odjezdem obdržíme cestovní pokyny? 

Obvykle 5 až 7 dní před odjezdem zasíláme cestovní pokyny a voucher na ubytování e-mailem. 


  • Je možné vzít s sebou na dovolenou psa? 

U vybraných ubytovacích zařízení ano, tato informace je vždy uvedena v popise a potvrzena při poptávce. 


  • Kdy je potřeba zájezd zaplatit? 

Záloha obvykle ve výši 30-50 % se hradí při uzavření smlouvy o zájezdu, doplatek nejdéle 30 dní před odjezdem. Pokud se zájezd kupuje méně než 30 dní před nástupem na ubytování, hradí se obvykle celá cena zájezdu. 


  • Nabízíte ubytování pouze na 7 nocí, nebo je možné i zkrácených nebo prodloužených pobytů? 

Zkrácené pobyty jsou obvykle na vyžádání, většinou jsou pobyty na méně nocí možné mimo hlavní sezónu. 


  • Mám možnost proplacení pobytu přes FKSP. Je to u Vás možné? 

Ano, je to možné. 


  • Mohu při koupi zájezdu u Vás uplatnit poukázky (např. Flexi Pass)? 

Ano, můžete. 


  • Je možné zájezd zaplatit převodem? 

Ano. 


  • Co je to plážový servis? 

Plážový servis je obvykle 1 slunečník + 2 lehátka nebo lehátko a plážové křeslo. 


  • Kde všude se platí pobytová taxa? Kolik eur se platí za pobytovou taxu? 

Pobytová taxa se platí již ve většině měst a letovisek, ceny se liší, od cca 0,50 € - 3 €/osoba/den. 


  • Jaký je rozdíl mezi studiem, apartmánem a hotelovým pokojem? 

Apartmán - s kuchyňským koutem a vlastním sociálním zařízením 

Hotelový pokoj - bez kuchyňského koutu, s vlastním sociálním zařízením a stravování je v hotelové restauraci 


  • Co je to mono, bilo, trilo, …? 

MONO – studio - jedna obytná místnost s prostorem na spaní a kuchyňským koutem 
BILO – obytná místnost s kuchyňským koutem, samostatná ložnice 
TRILO – obytná místnost s kuchyňským koutem, 2 samostatné ložnice 

QUADRI - obytná místnost s kuchyňským koutem, 2 samostatné ložnice 


  • Jsou v apartmánech povlečení a ručníky? 

Je vždy napsáno u konkrétních ubytování, zda je v ceně či nikoliv. 


  • Kdy začínají last minutové nabídky? 

Většinou týden před odjezdem na zájezd, v některých případech i dříve. 


  • Lze u Vás zakoupit dárkový poukaz? 

Ano, na všechny pobyty, dárkový poukaz Vám rádi připravíme. 


  • Co se stane, pokud se nebudu moci zájezdu zúčastnit? 

Bude potřeba zájezd stornovat. Pro tento případ vždy doporučujeme klientům storno pojištění zájezdu. 


  • Kdy je možné se první den ubytovat a kdy je třeba poslední den opustit ubytování? 

Obvykle po 16. hodině, odjezd z ubytování probíhá cca do 10.00 ráno, každá ubytovací jednotka má svoje pravidla. 


  • Kdy začíná stravování v hotelu? 

V den příjezdu večeří, pokud se jedná o polopenzi. 


  • Stačí mi k vycestování pouze občanský průkaz? 

Každá země má svoje vlastní podmínky pro vstup, záleží vždy na dané destinaci. 


  • Je možné vybrat si místo v autobusu? 

Záleží na partnerovi, který autobusovou dopravu zařizuje, tato služba je vždy na vyžádání. 


  • Co je polopenze, jsou v ní zahrnuty nápoje? 

Snídaně formou bufetu, včetně nápojů, večeře obvykle výběr z menu, bez nápojů - klienti si hradí sami. 


  • Co vše obsahuje program all inclusive? 

Záleží na konkrétním hotelu – obvykle snídaně, obědy, večeře, svačiny, nealkoholické nápoje a alkoholické nápoje místní výroby, káva a čaj. Najdete vždy u popisu daného hotelu. 


  • Co znamená kontinentální snídaně? 

Pečivo, máslo, marmeláda, káva, čaj. 


  • Musím mít na zájezd sjednané cestovní pojištění? 

Cestovní pojištění není povinné, avšak doporučujeme ho. Nabídku cestovního pojištění zasíláme vždy ke konkrétní nabídce ubytování. 


  • Je pro dítě na druhém lůžku v hotelu nějaká sleva? 

Na prvním a druhém lůžku se vždy platí plná cena bez ohledu na věk, pokud ve výjimečných případech není uvedeno jinak. 


Nenašli jste odpověď na svou otázku? Kontaktujte nás na emailu nebo telefonem.