ČASTÉ DOTAZY (FAQ)
ČASTÉ DOTAZY (FAQ)
FAQ = odpovídáme na nejčastější dotazy našich klientů:
Je Vaše cestovní agentura pojištěna proti úpadku?
Ano, naše mateřská společnost Cestovní kancelář Consultour je pojištěna proti úpadku.
Je v místě pobytu delegát?
Liší se u každé CK - informace je vždy uvedena při uzavírání Smlouvy o zájezdu.
Pokud dojde během pobytu k problému na koho se mám obrátit?
V případě potřeby se můžete obrátit na přiděleného delegáta, asistenční službu CK nebo naši cestovní agenturu – jsme na příjmu každý všední den PO-ČT 8:00-17:00 hod. a v PÁ 8:00-16:00 hod.
Jak dlouho je platná rezervace?
Obvykle 48 hodin, ale záleží na tom, kolik dní před odjezdem je pobyt rezervován, vždy upřesníme při rezervaci.
Jak dlouho před odjezdem obdržíme cestovní pokyny?
Obvykle 5 až 7 dní před odjezdem zasíláme cestovní pokyny a voucher na ubytování e-mailem.
Je možné vzít s sebou na dovolenou psa?
U vybraných ubytovacích zařízení ano, tato informace je vždy uvedena v popise a potvrzena při poptávce.
Kdy je potřeba zájezd zaplatit?
Záloha obvykle ve výši 30-50 % se hradí při uzavření smlouvy o zájezdu, doplatek nejdéle 30 dní před odjezdem. Pokud se zájezd kupuje méně než 30 dní před nástupem na ubytování, hradí se obvykle celá cena zájezdu.
Nabízíte ubytování pouze na 7 nocí, nebo je možné i zkrácených nebo prodloužených pobytů?
Zkrácené pobyty jsou obvykle na vyžádání, většinou jsou pobyty na méně nocí možné mimo hlavní sezónu.
Mám možnost proplacení pobytu přes FKSP. Je to u Vás možné?
Ano, je to možné.
Mohu při koupi zájezdu u Vás uplatnit poukázky (např. Flexi Pass)?
Ano, můžete.
Je možné zájezd zaplatit převodem?
Ano.
Co je to plážový servis?
Plážový servis je obvykle 1 slunečník + 2 lehátka nebo lehátko a plážové křeslo.
Kde všude se platí pobytová taxa? Kolik eur se platí za pobytovou taxu?
Pobytová taxa se platí již ve většině měst a letovisek, ceny se liší, od cca 0,50 € - 3 €/osoba/den.
Jaký je rozdíl mezi studiem, apartmánem a hotelovým pokojem?
Apartmán - s kuchyňským koutem a vlastním sociálním zařízením
Hotelový pokoj - bez kuchyňského koutu, s vlastním sociálním zařízením a stravování je v hotelové restauraci
Co je to mono, bilo, trilo, …?
MONO – studio - jedna obytná místnost s prostorem na spaní a kuchyňským koutem
BILO – obytná místnost s kuchyňským koutem, samostatná ložnice
TRILO – obytná místnost s kuchyňským koutem, 2 samostatné ložnice
QUADRI - obytná místnost s kuchyňským koutem, 2 samostatné ložnice
Jsou v apartmánech povlečení a ručníky?
Je vždy napsáno u konkrétních ubytování, zda je v ceně či nikoliv.
Kdy začínají last minutové nabídky?
Většinou týden před odjezdem na zájezd, v některých případech i dříve.
Lze u Vás zakoupit dárkový poukaz?
Ano, na všechny pobyty, dárkový poukaz Vám rádi připravíme.
Co se stane, pokud se nebudu moci zájezdu zúčastnit?
Bude potřeba zájezd stornovat. Pro tento případ vždy doporučujeme klientům storno pojištění zájezdu.
Kdy je možné se první den ubytovat a kdy je třeba poslední den opustit ubytování?
Obvykle po 16. hodině, odjezd z ubytování probíhá cca do 10.00 ráno, každá ubytovací jednotka má svoje pravidla.
Kdy začíná stravování v hotelu?
V den příjezdu večeří, pokud se jedná o polopenzi.
Stačí mi k vycestování pouze občanský průkaz?
Každá země má svoje vlastní podmínky pro vstup, záleží vždy na dané destinaci.
Je možné vybrat si místo v autobusu?
Záleží na partnerovi, který autobusovou dopravu zařizuje, tato služba je vždy na vyžádání.
Co je polopenze, jsou v ní zahrnuty nápoje?
Snídaně formou bufetu, včetně nápojů, večeře obvykle výběr z menu, bez nápojů - klienti si hradí sami.
Co vše obsahuje program all inclusive?
Záleží na konkrétním hotelu – obvykle snídaně, obědy, večeře, svačiny, nealkoholické nápoje a alkoholické nápoje místní výroby, káva a čaj. Najdete vždy u popisu daného hotelu.
Co znamená kontinentální snídaně?
Pečivo, máslo, marmeláda, káva, čaj.
Musím mít na zájezd sjednané cestovní pojištění?
Cestovní pojištění není povinné, avšak doporučujeme ho. Nabídku cestovního pojištění zasíláme vždy ke konkrétní nabídce ubytování.
Je pro dítě na druhém lůžku v hotelu nějaká sleva?
Na prvním a druhém lůžku se vždy platí plná cena bez ohledu na věk, pokud ve výjimečných případech není uvedeno jinak.
Nenašli jste odpověď na svou otázku? Kontaktujte nás na emailu nebo telefonem.